Dbamy o Twoją prywatność
Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z polityką dotyczącą cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności tego sklepu.
BLOG

GWARANCJA I SERWIS

Reklamacje jakościowe z tytułu gwarancji należy kierować bezpośrednio do Gwaranta.
Zobowiązania z tytułu gwarancji są realizowane przez firmę Assmann Distribution Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Szczecińskiej 19.

W celu zgłoszenia produktów do serwisu proszę o korzystanie z serwisu RMA-online , gdzie w łatwy i szybki sposób można zgłosić do naprawy zakupiony sprzęt.

W celu nadania zgłoszenia należy w powyższym formularzu podać dane urządzenia takie jak: symbol towaru, nr seryjny, data zakupu, opis usterki, numer dokumentu zakupu, adres e-mail. Prosimy również o podawanie nr telefonu kontaktowego do osoby zgłaszającej usterkę.


Serwis - Assmann Distribution Sp. z o.o.
ul.
Szczecińska 19
54-517 Wrocław
Adres poczty elektronicznej: serwis@assmann.pl

Serwis Assmann Distribution Sp. z o.o. pracuje od poniedziałku do piątku: 8.00 - 16.00

W razie jakichkolwiek pytań - za pośrednictwem powyższego adresu e-mail można uzyskać informacje o terminach: naprawy, odbioru, wysyłki serwisowanych produktów, itp.