GWARANCJA I SERWIS
Reklamacje jakościowe z tytułu gwarancji należy kierować bezpośrednio do Gwaranta.
Zobowiązania z tytułu gwarancji są realizowane przez firmę Assmann Distribution Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Szczecińskiej 19.
W celu zgłoszenia produktów do serwisu proszę o korzystanie z serwisu RMA-online , gdzie w łatwy i szybki sposób można zgłosić do naprawy zakupiony sprzęt.
W celu nadania zgłoszenia należy w powyższym formularzu podać dane urządzenia takie jak: symbol towaru, nr seryjny, data zakupu, opis usterki, numer dokumentu zakupu, adres e-mail. Prosimy również o podawanie nr telefonu kontaktowego do osoby zgłaszającej usterkę.
Serwis - Assmann Distribution Sp. z o.o.
ul. Szczecińska 19
54-517 Wrocław
Adres poczty elektronicznej: serwis@assmann.pl
Serwis Assmann Distribution Sp. z o.o. pracuje od poniedziałku do piątku: 8.00 - 16.00
W razie jakichkolwiek pytań - za pośrednictwem powyższego adresu e-mail można uzyskać informacje o terminach: naprawy, odbioru, wysyłki serwisowanych produktów, itp.